Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T15:48:08+03:00
Media la materie se rotunjeste de exemplu ai media 9,5 , se pune in catalog 10 , dar media pe semestru nu se rotunjeste , de exemplu daca media ta este de 9,86 , fix asa se trece
ai scris la amandoua pe semestru deci nu is sigur?
gata. am gresit , dar am editat
mersi
2014-05-28T15:50:11+03:00
Da cea semestriala se rotunjeste 
da se rotunjeste nota