Răspunsuri

2014-05-28T15:48:43+03:00
Numarul are 2000 de cifre          

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T15:56:49+03:00
Numărul conține:

9  numere de  1  cifră   (1,2,...,9);

-100  numere de 2  cifre  (10, 11, 12, .... ,99);

-1000  numere de 3 cifre  (100, 101, 102, ..., 999);

-1001  numere de 4  cifre  (1000, 1001, ...., 1999, 2000).

În concluzie, numărul total de cifre este  9\cdot 1+100\cdot 2+1000\cdot3+1001\cdot 4=
2 5 2