Răspunsuri

2014-05-28T15:21:34+03:00
Si-mi vine s-arun cu caietele
Cu manualele, sus in aer
Fetele cu mainile
Arunca esarfele
Si clamele, sus in aer.
Baieti cu picioarele
Calca telefoanele
Si asculta manelele
Materiile…
Ne omoara mintile
Si ce ne pasa noua
Cand auzim ne facem ca ploua 
La noi conduce prostia
O data cu democratia
Sportu-i materia preferata
La alergare clasa-i antrenata
Avem energie, mancam ciocolata,
La test copiem
La ore biletele dam
Ce ne pasa de probleme
Istoria e grea
Nu ne incurcam cu ea
Matea-i complicata
Si nu o intelegem niciodata 
Engleza si franceza 
Ne strica freza
Religia e grea
Nu prea le-avem cu ea
Biologia e asa
Stim doar titlul la ea
Cu tehnologia o avem
La ea avem mobilier 
Informatica-i urata
Cand capul nu ne-ajuta
Cu muzica e rau 
Mereu e ceva nou
La desen cei drept 
Ne chinuie talentul complet
Dar ce sa-ti spun
Avem ceva comun
Suntem colegi,
Ne intelegi?
Dar orice ar fi
Patru ani toti vom trai
Pe profi vom innebuni.
4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T15:28:59+03:00
Clasa noastra-i cea mai tare
Cele mai mai note are.
Uneori galagiosi ,
Dar tot ne iubiti cu toti
Ne place sa invatam ,
Dar uneori ezitam,
Profesorii ne iubesc,
Uneori ne si pedepsesc.
Noi nu ne schimbam deloc
Reputatia noasra-i la mijloc.
4 4 4