Mihai se culca seara la 9:30 si se trezeste ziua urmatoare la 7:10 . Cate ore si minute a dormit Mihai?

( Va rog ajutati-ma !! Este urgent !!)

2
asa se face nu mai faci nicio scadere,adunare.....etc
MERSI MULT ! :*
NPK
Cu ti-a dat tie 10 ore Deea456? :))Da 9 ore si 40 de minute.Daca ar fi sa exprimam doar in minute ar fi 610 minute.
nr. pe degete'

Răspunsuri

2014-05-28T15:16:08+03:00
9 ore si 40 de minute
Imi trebuie cu rezolvare!
Si cum sa o faci cu rezolvare???
Ce rezolvare?Numeri orele de pe ceas.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T15:24:30+03:00
De la 9:30 seara pana la 9:30 dimineata sunt 12 ore.
Din ele scazi 9:30-7:10=2 ore si 20 de minute
Din relatiile astea rezulta 12h-2h 20 min =9h si 40 de minute
Raspuns final: Mihai doarme 9 ore si 40 de minute.
Asta e rezolvarea corecta,te asigur. Sper ca te-am ajutat

15 4 15
Cu placere!
scuze ca nu te-am ascultat ca aveai dreptate! scuze
tu Danyz! Scuze..... :(
Nu-i nimic.Se mai intampla, dar acum ai inteles. Nu am mai facut probleme din aste de multi ani, imi este cam dor de ele. :))
:)))