Răspunsuri

2014-05-28T15:10:41+03:00
1 supra 123 asta este reapsunsul care cred ca ii bun
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T15:25:43+03:00
Este  \displaystyle \frac{1}{987}  .

Dacă faci împărțirea obții 0,001...
Mai mic de atât nu găsești.
si cum ai aflat ca este \displaystyle \frac{1}{987} .
numărul de jos trebuie să fie cât mai mare, pentru ca rezultatul să fie cât mai mic. Iar cel mai mare număr cu condițiile date este 987
ok .,ms