Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T15:04:22+03:00
Nu sunt sigura dar cred ca se face 20:2 si iti da 10 apoi din 11-10=1 (raspunsul ) asa creed 
imi trebuie si intrebari..:(
imi trebuie si intrebari..:(
imi trebuie si intrebari..:(
imi trebuie si intrebari..:(
  • Utilizator Brainly
2014-05-28T15:05:05+03:00
  • Utilizator Brainly
2014-05-28T15:05:09+03:00
Pai faci 20+11=31 acesta este raspunsul
cum 31? intrebarea este cat cantareste bidonul gol..
pai 20-11 =9
nu are cum 9 kg sa cantareasca bidonul gol,daca 11kg cantareste pe jumate.....asa cred
o ba da 9kg