IDENTIFICATI INTERJECTIILE CU FUNCTIE DE PREDICAT . VERIFICATI CORECTITUDINEA ALEGERII FACUTE INLOCUIND FIECARE INTERJECTIE CU UN VERB

a) Şi cand racneste o data cat ce poate , eu zvarr ! chibriturile din mana tusti ! la spatele lui Zaharia .....
VA ROG REPEFE

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T14:59:14+03:00
2014-05-28T15:02:13+03:00
Zvarr-fug,o iau la sanatoasa,plec in graba.Tusti-sar,cad din mana,se pierd .Succes!
5 4 5