Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T14:56:57+03:00
A trecut = verb predicativ
lungi = adjectiv propriu-zis 
privi = verb predicativ 
rascolind = verb predicativ la mod nepersonal ( gerunziu )
fasurile = substantiv comun 
NUMAI SUBTANTIVUL SI ADJECTIVUL DACA STA LANGA UN SUBSTANTIV ARE CAZ
Sper ca te-am ajutat :):):) :* ! 
ms acum trebuie sa le analizez marfosintactic
2014-05-28T15:12:36+03:00
A trecut-verb predicativ. lungi-adjectiv privi-verb predicativ.rascolind-verb.fasurile-substantiv comun