Răspunsuri

2014-01-29T09:54:07+02:00
Notam m = pretul unei mese
              s = pretul unui scaun 
     6m + 12s = 2400   /:6 => m + 2s = 400 
                         Dar  s = m:2 => 2s = m   => 2s + 2s = 400 => 4s = 400 => s= 100 lei =>                                                                                                                            =>  m= 200 lei
 
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-29T09:58:05+02:00
Un segment s=scaun si un segment m=masa cat 2 segment s( pentru ca masa costa cat 2 scaune)
se deseneaza 12 segemente s si 2*6mese=12 segmente s pentru cele 6 mese.
adunate, obtinem 12+12=24 segmente s
care reprezinta 2400 lei
deci un segment s=2400:24
s=100 lei= pretul unui scaun
masa costa de doua ori pretul scaunului
m=2*s=2*100
m=200 lei= pretul unei mese
3 3 3