Răspunsuri

2014-05-28T14:40:05+03:00
-Buna! Esti extraterestru?
-BBBRREEE
-A scuzama am uitat de modificatorul de voce/
-Este mai bine multumesc. Da sunt extraterestru.
-Eu sunt un om de pe pamant si vreau sa stiu de ce nu te arati altora?
- Pentru ca vor veni sa ne caute. Este timpul sa pleci!
-Bine voi pleca daca mai imi raspunzi la o intrebarare. Ce mananci pe aceasta planeta?
-Noi nu mancam!
-Bine multumesc. Pa
Pa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T14:45:05+03:00
-Ce fiinta mai esti si tu ? Esti din alta galaxie ?
-Nu , dar de ce ai crede ca sunt din alt univers ?
-Dupa propia infatisare . Dar de pe ce planeta esti ?
-Sunt de aclolo de unde stelele sunt mancate zilnic , iar cometele ne lovesc merru , Este un loc ca un razboi . 
-Wow ! Nu mi-as dori sa fiu de acolo . Dar , in acea parte exista carte sau distractie ?
-Cartea este principalul obiect , se stie . Eu studiez cufundarea-n stele " , dar mai exista si nori de platina , praf aerian , etc.
-Adica voi nu sunteti prea distractivi  , si doar educativi . Dar ce imi poti spune despre gaurile negre ?
-Nu se numesc gauri negre , ci gauri intunecate , ele au capabilitatea de a te transporta in alte locuri , si deasemenea se hranesc cu nevinovatele stele . Cerul suprematic din zona mea are milioane de gauri intunecate .
-Bine dar cu ce te vei intaorce pe planeta ta de bastina ?
-Cu ce am venit , o gaura intunecata .
-Bine , la revedere ! Ma bucur ca am intalnit fiinte spatiale uimitoare .
-Si eu . La revedere !!!!
3 5 3