Răspunsuri

2014-05-28T15:01:39+03:00
Ornic,timpul=subst
tu-pronume
ce-pronume interogativ
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-28T15:02:18+03:00
Un ornic-subiect simplu exprimat prin substantiv comun , simplu , nr. sg , gen masculin , caz nominativ.
timpul-subiect simplu exprimat prin substantiv comun simplu , nr. sg , gen neutru(cred) , caz nominativ.
bataie-subiect simplu exprimat prin substantiv comun , simplu , nr. sg , gen feminin , caz nominativ . 
bogatiile-subiect simplu exprimat prin substantiv comun , simplu , nr. pl , gen. feminin , caz nominativ.
o lacrima-subiect simplu exprimat prin substantiv comun ,simplu ,nr.sg , gen feminin , caz nominativ . 

Sper ca asta ai vrut ... bafta !

1 5 1