Maine am proba la engleza pentru admiterea la liceu si as vrea sa stiu ce trebuie sa recapitulez... urgent! MERCI....

2
Am inteles ca pana pe 2 iunie trebuie sa aflam.
Din ce oras esti?
Eu sunt din Calarasi dar o dau maine...
La noi a fost usor ....
Poti sa vezi ce s-a dat la Severin la prima din intrebarile mele. Pe profilul meu.

Răspunsuri

2014-05-28T13:23:43+03:00
      Sora mea a primit o compunere despre imbracaminte - trebuia sa includa cat mai multe obiecte de imbracaminte.
     Iar la proba orala se formau perechi de cate doi copii si a avut un dialog despre vreme. Isi puneau intrebari unul altuia.
Eu credeam ca singura proba orala posibila este cititul unui text si raspunsul la intrebari pe baza lui
Nu se da asa. La scris 5 subiecte. Si la oral tragi individual un bilat, treci in banca, il citesti si apoi, te duci la ei , citest textul cu voce tare, apoi incerci sa raspunzi la intrebari. Totul dureaza doar 5 minute. Pt mine de groaza. Si apoi pleci.
Ps.pe bilet ao si intrebarile.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T14:50:16+03:00
Propozitiile cu if, timpurile, passive voice, indirect speech si asa, niste cuvinte sau prepozitii.
1 5 1