Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T11:44:09+03:00
Partea superioara -> căpută, carâmb, ștaif
Partea inferioara ->  talpă, toc, branț, glenc
2014-05-28T11:45:56+03:00
Partea inferioara>toc ,branț glenc   partea superioara>ștaif, căpută ,carâmb
la partea inferioara se spune ansamblu inferior la partea superioara ansamblu superior sa stii
stiam dar am scris asa ca sa se inteleaga mai bine ;)