Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T11:05:37+03:00
A+b+c=180
a=k/0.25
a=4k

b=k/1/6
b=6k

c=k/0.1
c=10k

4k+6k+10k=180
20k=180
k=180:20
k=9

a=4*9=36 grade
b=6*9=72 grade
c=10*9=90 grade=> triunghiul este dreptunghic
2014-05-28T11:11:44+03:00
0,25 = 25/100 = 1/4
0,1= 1/10
=> {m(<A); m(<B); m(<C)} i.p {1/4 ; 1/6 ; 1/10 } => m(<A)/4 = m(<B)/6 = m(<C)/10=K

m(<A)/4=K => m(<A) = 4K
m(<B)/6=K => m(<B) = 6K
m(<C)/10=K => m(<C)= 10K

In ΔABC m(<A)+m(<B)+m(<C)=180 grade => 4K+6k+10K=180 grade
20K=180 grade | :20
K = 9 grade

m(<A) = 4K
m(<A) = 36 grade

m(<B) = 6K
m(<B) = 54 grade

m(<C)= 10K
m(<C)= 90 grade => triunghiul este dreptunghic in C

Multumesc Mult!
Cu placere. Am incercat sa scriu rezolvarea cat mai completa, sper ca ai inteles.
da