Răspunsuri

2014-05-28T11:09:03+03:00
E o zi speceala pentru mine este astazi pentru ca e ziua mea  si nu as vrea sa nu ma bucur de .E cea mai speceala zi si imi place asta, sa nu se gandeasca nimeni ca eu ma laud dar e singura mea zi cea mai speceala. Si asta e ce aveam de spus, pa.
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T11:20:15+03:00
La aceasta compunere nu ai nevoie de ajutorul nostru..trebuie sa scri ce sa intamplat intr-o zi din viata ta ;)

1 5 1