Răspunsuri

2014-05-28T11:05:21+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T11:07:51+03:00
Valenta sau nr de oxidare al azotului in HNO3 este +5 deoarece H are +1,iar O-2.Per total trebuie ca sarcina acidului sa fie 0 astfel +1+x+(-2)*3=0=>x=+5
te rog sa ma ajuti e tema de casa din ea ne da test
eu sunt profil filologie si nu prea ma pricep la astea
pai spune despre ce e vorba si poate o sa te pot ajuta :)
pai la urmatoarele reactii trebuie sa fac nr de oxidare :
HNO3+H2S=H2SO4+H2O+NO
KI+HNO3=I2+NO+KNO3+H2O
HNO3+H2S=S+NO+H20
KI+CUSO4=CUI+K2SO4+I2
KMNO4+H2O2+KOH=K2MNO4+H20+O2
SO2+SNCL4+H20=SNCL2+H2SO4+HCL
daca reusesti sa ma ajuti esti cel mai bun