Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T10:38:00+03:00


7X-10+2X-14<8X-8

9X-8X<-8+10+14

X<16

X∈(-∞,16)


2X+10-12X-6>10X-15

-10X-10X>-15-10

-20X>-25

20X>25

X>25/20

X>5/4

X∈(5/4,+∞)

Dar : 2(x+5) -6(2x+1) > 10x-15 ?
TI L-AM SCRIS IN CONTINUAREA CELUILAT
2014-05-28T10:38:43+03:00


7x-10+2x-14<8x-8

7x+2x-8x<-8+14+10

1x<16

x<16


Dar : 2(x+5) -6(2x+1) > 10x-15 ?
2x+10-12x-6>10x-15
2x-12x-10x>-10+6-15=-20x>-19=x<20supra 19