Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T10:21:40+03:00
El a plecat cu cainele si cu Alina.
Multumesc!Trebuiesc puse in ordinea in care le-am scris. Ma incurca pronumele.
Cainele, Maria si el au plecat.
MULTUMESC FRUMOS!
Cu placere.
2014-05-28T10:44:24+03:00
EL A CANTAT LA BISERICA IMPREUNA CU IOANA
Multumesc! Trebuiesc puse in ordinea in care le-am scris,Substantiv comun,substantiv propriu, pronume personal si verb.