Va rog!
Indentificati subiectele din enunturile de mai jos si aratati prin ce parte de vorbire se exprima:
Cine vine pe alee?
Nimeni n-a lipsit de la aniversarea bunicii.
De bagat de seama este usor.
Un nu stiu ce il atragea la ea.
A taia frunza la caini este inacceptabil
Baiatulcare mi-a facut fotrografii este varul meu.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T10:18:38+03:00
Cine - pron interogativ. Nimeni - pron negativ. De băgat de seama - loc. un nu stiu ce - cred ca e locutiune dar nu sunt sigura. A tăia frunza la câini - loc verbala. Băiatul - subst com si care - pron relativ
ti-l dau?
da daca vrei
tu ce nume ai pe fb?
Roxy Roxana
dar sa sti ca poza asta de profil nu e ame
2014-05-28T10:24:16+03:00
Cine-pronume interogativ
nimeni-pronume negativ
de bagat de seama-verb nepersonal
a taia frunza la caini-locutiune verbala
care-pronume relativ
1 5 1