10 propozitii cu predicate nominale si 10 propozitii cu predicate verbale. Va rog, urgent.
Cel are raspunde primul ii voi da cel mai bun sii ii voi multimuumii! ! !

2
1. Predicate nominale:
El va deveni inginer. Cutia era din carton. Fata era asemenea mamei. Revista era a colegului. Pentru cine este cadoul? Copilul acesta este asemenea alor sai. Cartea aceasta nu era a lui. Prietenii mei erau amandoi.
Predicate verbale: El a rezolvat problema. Ei s-ar fi dus in excursie. Cartea este citita de catre Ana. Nu vorbi neintrebat ! Nimeni nu-si aducea aminte diatezele.(loc. Verbala) Poate [că] va invata. (Adv. Pred.) Hai la tabla ! (Interjectie pred.) Marş de aici ! (Int. Pred.) Eu zvârr! După el cu o pară.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T10:01:23+03:00
1)Rezumatele au fost predate de elevi.(subliniezi "au fost predate"
2) Cartea a ffost citita de Mihai.(a fost citita)
3) Mancarea a fost gatita de mama. (a fost gatita)
4) Masina a fost spalata de tata.(a fost spalata)
5) Cainele a fost plimbat de vecina.(a fost plimbat)
6) Tema a fost scrisa de elev.(a fost scrisa)
7) Fructele au fost culese de bunica.(au fost culese)
8) Compunerea a fost facuta de Mihaela.(a fost facuta)
9) Masina a fost condusa de Andrei.(a fost condusa)
10) Rochia a fost purtata de Ileana. (a fost purtata)
Sper ca-s bune:*, mult succes! Si apropo, ai grija cu temele pe site ca o sa-ti sara ceilalti in cap

msz doar as fi vrut ca timpurile sa nu fie numai la timpul imperfect
adica 20>?}
ok iti trm imediat asteapta putin
pardon verbele
imi mai trm?? . . .
2014-05-28T10:08:31+03:00
Nominal
Fiica lui este frumoasa.
Sportul inseamna sanatate.
El a ajuns doctor.
Dan este vesel.
A plecat pentru ca este bolnav.
Se face ca canta.
Paree fericita , dar ceva o dadea de gol.
Tema a fost scrisa de altcineva.
Costumul este purtat de Mihaela.
El a fost profesor.