(problema1) Pentru a confecționa 4 bluze și 3 rochii un croitor are nevoie de 20 metri pânză,iar pentru a confecționa 3 bluze și 2 rochii , de același fel, are nevoie de 14 metri pânză . Aflați câți metri de pânză îi trebuie croitorului pentru o bluză și câți metri de pânză îi trebuie pentru o rochie. (problema2) Un dreptunghi are perimetrul de 54 metri. Alați dimensiunile lui dacă lungimea este de 8 ori mai mare decât lățimea.

2

Răspunsuri

2014-05-28T10:19:35+03:00
4b + 3r = 20m
3b + 2r = 14m
__________________
1b + 1r = 20-14 = 6m
Pentru o bluza si o rochie trebuie 6m de panza

P = 2L + 2l
L = l*8
P = 2(l*8) + 2l
54 = 16l + 2l
54 = 18l
l = 54/18
l = 3
L = 3*8
L =  24
2*3 + 2*24 = 54
6 + 48 = 54

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T10:40:54+03:00
pROBLEMA 2
p=2 x(L+l)
L=8l
2X(L+l)=54m
INLOCUIM!
2x(8l+l)=54m/+l
2x 9l=54/:2
9l=27/:9
l=3
L=3x8
L=24
PROBA:2X(3+24)=2X27=54
Sper sa fie buna

1 5 1