Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T09:19:37+03:00
/           / primul cos
/           /            /             / al doilea cos
/           /            /             / 2kg / al treilea cos
44kg-2kg=42kg
42kg:7=6kg in primul
6kgx3=18kg in al doilea
18kg+2kg=20kg in al treilea

2014-05-28T09:40:34+03:00
44-2=42(kg)__fara surplus
42/7=6(kg)__in primul cos
6*3=18(kg)__ in al doilea cos
18+2=20(kg)__ in al treilea cos

VERIFICARE___ 6+18+20=44Kg