Răspunsuri

2014-01-28T22:05:50+02:00
Condensare- apa sta pe geam si incepe sa se condenseze seara
vaporizare- apa sta pe sosea dupa ploaie si de la caldura incepe sa se vaporizeze

Cate 2 pt fiecare :D
:D
Sublimarea naftalinei sau sublimare endotermica;
Desublimare: poate ceața transformată în chiciură.

Solidificarea apei sau a metalelor (invers topirii);
Condensarea alcoolului: țuica.
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-01-28T22:08:22+02:00
Sublimarea naftalinei,iodului,acidului benzoic,camfor
desublimarea dioxidului de carbon
topirea unturii,zaharului
solidificarea magmei unui vulcan cu formare de noi formatiuni geologice
vaporizarea alcoolului
alcoolului? :)
in procesul de distilare ce se intâmplă cu alcoolul? din păcate aici am dat exemplul cel mai cunoscut dar nu prea mai am inspiratie
aha ;)
vaporizarea unei substante extrem volatile:acetona,benzină,toluen,eter(care chiar fierbe in palma si de aceea este folosit drept anesteziant local deoarece raceste intens suprafata pielii de pe care se evaporă)
si anesteziaza terminatiile nervoase