Identificati subiectele din enunturile de mai jos si aratati prin ce parte de vorbire exprima

2
nimeni n-a lipsit de la aniversare bunicii
de bagat de seama este usor
un nu stiu ce il atragea la ea
a taia frunza la caini este inacceptabil
baiatul care mi-a facut fotografii este varul meu

Răspunsuri

2014-05-28T08:58:58+03:00
1. exprimat prin :pronume interogativ
2.exprimat prin:pronume negativ
(restu'...... nu mai stiu)

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T10:04:04+03:00
De bagat-verb la modul supin
a taia-verb la infinitiv
nimeni-pronume negativ
baiatul-substantiv comun
cine-pronume interogativ/relativ/nehotarat ♥
7 3 7