Prepoziția este o parte de vorbire neflexibilă care exprimă relațiile sintactice de subordonare dintre un substantiv (sau un substitut al acestuia) ori dintre un verb și un alt cuvânt. Prepoziția nu are funcție sintactică și are rol morfologic auxiliar. Ea se analizează gramatical cu partea de vorbire care o însoțește.
Prepozitia este partea de vorbire,neflexibila,fara functie sintactica,care leaga intre ele parti de propozitie.

Răspunsuri

2014-05-28T08:49:11+03:00
Prepozitia este partea de vorbire neflexibilă care leagabun atribut sau complement de cuvântul determinat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-28T08:56:52+03:00
Prepozitia este partea de vorbire neflexibila care exprima relatiile sintactice de subordonatoare  dintre un substantiv (sau un substitut al acestuia) ori dintre un verb și un alt cuvânt. Prepoziția nu are funcție sintactică și are rol morfologic auxiliar. Ea se analizează gramatical cu partea de vorbire care o însoțește.
1 5 1