Despărțiți in propoziții frazele sindicate felul acestora:
piesa nu s-a schimbat de multa vreme,spectatoriicare vor sa vadă mereu ceva nou pe scena schimba când si când între ei locul in sala...Numai eu nu vreau sa renunț la locul meu,pana când toți avizi de unghiul meu de vedere, se aseaza deasupra mea unul peste altul,strivindu-mă.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T23:28:35+03:00
Piesa nu s-a schimbat de multa vreme/1-PP spectatorii vor /2-PP sa vada ..scena/3-CD

schimba...in sala/4-PP numai eu nu vreau/5-PP  sa renunt la locul meu/6-CD pana cand 

toti avizii...strivindu-ma/7-CT

PP-propozitie principala
CD-completiva directa
CT-circumstantiala de timp
6 3 6
2014-05-28T07:45:57+03:00
piesa nu s-a schimbat de multa vreme,-PP
spectatoriicare vor sa vadă mereu ceva nou pe scena PP
schimba când si când între ei locul in sala.PP
Numai eu nu vreau sa renunț la locul meu,PP
pana când toți avizi de unghiul meu de vedere, se aseaza deasupra mea unul peste altul,strivindu-mă.-COMPLETIVA DE TIMP
2 3 2