Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T23:04:34+03:00
[(e:8+5609):2-111]=400*10
(e:8+5609):2-111=4000
(e:8+5609):2=4000+111
(e:8+5609):2=4111
(e:8+5609)=4111*2
e:8+5609=8222
e:8=8222-5609
e:8=2613
e=2613*8
e=20 904

(540:6*9-755):(g-386)=5
(90*9-755):(g-386)=5
(810-755):(g-386)=5
55:(g-386)=5
55=5*(g-386)
55=5g-1930

5g=55+1930
5g=1985
g=1985:5
g=397

1 5 1
2014-05-28T00:04:22+03:00
[(e:8+5609):2-111]=400*10
(e:8+5609):2-111=4000
(e:8+5609):2=4000+111
(e:8+5609):2=4111
(e:8+5609)=4111*2
e:8+5609=8222
e:8=8222-5609
e:8=2613
e=2613*8
e=20 904

(540:6*9-755):(g-386)=5
(90*9-755):(g-386)=5
(810-755):(g-386)=5
55:(g-386)=5
55=5*(g-386)
55=5g-1930
De aici nici ca mai stiu =)))
1 5 1