Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T22:41:34+03:00

Pftiu, desen și cuvinte lipite pe el ? Cam aiurea :))) Dar dap, nu știu dacă am înțeles bine, dar de exemplu la Pikachu poți lipi cuvinte gen : swag, cool, omg, pika, awesome, ohhhh!, pika-pika!, little, adorable, pet, pokemon... :))) Sper să te ajute măcar puțin. :D :*
2014-05-27T23:51:14+03:00
swag, cool .... pika-pika :))) habar n-amsper ca te-am ajutat