Răspunsuri

2014-05-27T22:03:08+03:00
Mesajul este ca "prietenia este cel mai depret lucru"
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T22:05:53+03:00
Ice Age transmite un mesaj sugestiv: pentru a obtine ce-ti doresti trebuie sa ai langa tine niste prieteni de nadejde si sa stii sa te descurci oriunde te duci.

In primul rand, povestea filmului urmareste trei mamifere paleolitice care incearca sa ducă un copil ratacit parintilor sai si (prezentate cateva personaje pe scurt).
In al doilea rand, Manny, Sid, Diego si Roshan pornesc intr-o aventura plina de peripetii. Ei scapa ca prin minune din avalanse, se lupta pentru hrana, trec printr-un labirint de tuneluri de gheata si traverseaza lacuri de lava vulcanica pe poduri de gheata.

In concluzie, Ice Age - Epoca de gheata este filmul meu preferat deoarece este interesant, distractiv, foarte atractiv si are urmatorul mesaj: munca animalelor pentru a-si obtine hrana, am dat ca exemplu si citatul de Richard Bach: "Niciodata nu ti se da o dorinta fara sa ti se dea deasemenea si puterea sa o transformi in realitate. Va trebui totusi sa muncesti ca sa reusesti asta."