Precizati cazul si functia a cuvantului dicutia din frazele urmatoare
a.discutia a fost interesanta
b.mi-a placut aceasta discutie
cearta a devenit o discutie ca intre prieteni
evit discutia contradictorie
imi amintesc de discutia noastra

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T21:39:12+03:00
A) discutia=subiect, N

b)dicutia=complement direct, AC

c)discutie=nume predicativ,N

e)discutia=complement direct,AC

f) de discutia=complement indirect,AC
1 5 1
2014-05-27T21:39:24+03:00
A,subiect caz acuzativ
b.complement direct caz ac
complement direct caz ac 
complement direct caz ac
complement indirect caz ac


sper sa iti fie de folos :*