Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-28T20:43:41+02:00
Acest proverb se refera la faptul ca un om de succes are de ce sa fie optimist si nu are de ce sa fie pesimist ( mai precis are incredere in fortele proprii. Cel mai bun mod de a iti vizualiza viitorul este sa il creezi!
2 5 2
2014-01-28T20:54:18+02:00
Optimistul nu se da batut,pesimistul renunta din prima,omul de succes inainteaza cu precautie.