Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T21:31:29+03:00


a) 8-4x = 2 x 14 + 2 x 3x

8-4x = 28 + 6x

8-28 = 6x + 4x

-20 = 10 x => x = - 20 / 10 = - 2

b) 6 + 7x =  3 (12+4x)

6 + 7x = 3 x 12 + 3 x 4x

6 + 7x = 36 + 12 x

6 - 36 = 12x - 7x

-30 = 5x => x = -30 / 5 = -6

Sper că ai înțeles! :*

1 5 1
2014-05-27T21:33:54+03:00
A) 8-4x=28-6x      deci  10x= -20    x=  -2

b) 6+7x= 36+12x       5x= -30        x=  -6