Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T21:27:12+03:00
Subiectul inclus sre terminatiile verbului la persoana 1,2 sg si pl
subiectul subinteles are terminatiile verbului la persoana 3 sg si pl



sper sa iti fie de folos :*

5 5 5
2014-05-27T21:27:16+03:00
Cel inclus:persoanele 1 si a 2-a sg. si pl
Cel subînteles:persoana a 3-a sg. si pl.

cel inclus este clasificat dupa persoana : 1,2-a sg si pl. cel subinteles :persoana a 3-a sg si pl
da
sper ca am fost de ajutor