Va rog urgent 10 propoziti predicat ominalsi 10 verbal urgent va ofer 50 de puncte pt orice raspuns corect si scrieti care sunt ce verbale si cele nominale.

2
Ti-am raspuns eu, ti-am si subliniat predicatele pentru a-ti veni mai usor! ;)
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-05-27T21:21:02+03:00
Nominale 
EU SUNT DESTEPT
EA ESTE INTELIGENTA
ACESTA ESTE UN CAINE
EL ERA FOARTE VESEL
EL INSEMNA MULT PENTRU MINE
EA ESTE UN BUN BUCATAR
BAIATUL ESTE UN BUN MATEMATICIAN
EU SUNT O FATA FRUMOASA
EA PARE CA ESTE GALBENA LA FATA
ACEST BAIAT ESTE PRIETENUL MEU.
VERBALE
EA CANTA FRUMOS
EL STIE MULTE LUCRURI
EA DESENEAZA FRUMOS
TATA REPARA MASINA
EU MERG CU BICICLETA 
MAMA GATESTE FOARTE GUSTOS
VECINUL MEU TUNDE IABA
EL A MARCET MULTE GOLURI
MARCEL A PLANTAT FLORI
EL A CITIT UN ROMAN

Comentariul a fost şters
din galati scoala nr33
Comentariul a fost şters
scoala sf dumitru nr 33
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T21:24:24+03:00
Propozitii cu predicat verbal:

El merge prea incet.
Maria canta la pian.
Bunica a ramas in oras.
Eu am mers in vacanta la munte.
El a plecat la scoala
El alearga trei kilometri.
Maria se gandeste la sfarsitul orelor.
El a facut mancare chinezeasca.
Vasile are un restaurant in centrul orasului.
Marian s-a despartit de prietena sa.

Propozitii cu predicat nonimal:

El este elev.
El va deveni profesor.
El va ajunge celebru.
Mihai se va face marinar.
El va iesi medic.
Succesul inseamna munca.
Maria pare bolnava.
Dana este sora mea.
El este altfel.
El e cu scaun la cap.
2 5 2