Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T20:55:53+03:00
Intruna merg la scoala 
Intr-una din zile am venit la tine 

Scz trebuia Alcatuieste doua propozitii in care expresia ca un val sa aiba doua intelesuri diferite.
Ca un val de lumina s-a pus in fata ochiilor mei .
A venit repede ca un val
  • Utilizator Brainly
2014-05-27T21:00:43+03:00
Eu am calcat intr-n ochi de apa
mama a scapat un ochi de pe andrea

sau 

mama imi face un ou ochi
eu m-am lovitla un ochi
Alcatuieste doua propozitii in care expresia ca un val sa aiba doua intelesuri diferite.