Răspunsuri

2014-05-27T20:51:31+03:00
X + x/2 + x/4 = 77      
Toata ecuatia se inmulteste cu 4 pentru a aduce la acelasi numitor     
 ⇒ 4x + 2x + x = 308
     7x = 308
     x=44
Numarul natural este 44
4 2 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T20:54:25+03:00
Numar      I-----I-----I-----I------I
Jumatate  I-----I-----I                                7 parti - 77
Sfert        I-----I

1.Aflam sfertul.
     77 : 7 = 11
2.Aflam jumatatea.
     11 X 2 = 22
3.Aflam numarul.
       11 X 4 = 44
         sau
       22 X 2 = 44
 
v: 11 + 22 +44 = 77                                              R: 44
20 3 20