Răspunsuri

2014-05-27T20:46:52+03:00
Predicatul nominal  este alcatuit din verb copulativ si nume predicativ :)
Predicatul nominal este alcătuit dintr-un verb copulativ și unul sau mai multe nume predicative.
Exemple:
Mama ta este frumoasă.
Sportul înseamnă sănătate.
El a ajuns profesor.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T20:49:25+03:00
Predicatul nominal arata ce este, cine este si cum este subiectul.Este format dintr-un verb copulativ si un nume predicativ.