Răspunsuri

2014-05-27T20:35:31+03:00
A=Lxl
A=10x8 
A=80cm patrati
am o intrebare cum adica lungimea este 10 cm? diagonala e de 10 cm. cum ai aflat-o?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T20:40:20+03:00
A = L x l = 8 x 6 = 48 cm². Cu teorema lui Pitagora am aflat că lățimea este 6cm. Dacă ai nevoie de rezolvare completă, îmi spui și o facem! Pupici.
multumesc mult mi-ai fost de mare ajutor :**
Chiar nu ai pentru ce ! :** Mă bucur din toată inima că te-am ajutat măcar puțin :* :* Te pup ! <3
daca nu stiu ceva te-as mai putea intreba?
Desigur, orice!