Latimea unui dreptunghi este egala cu latura unui patrat care are perimtreul de 324 cm , iar lungimea este cu 29 cm mai mare decat latimea.
Cat masoara perimetrul dreptunghiului?
Va rog , pe intelesul clasei a 4-a , este urgent.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T20:28:02+03:00
1. Aflam cat este lungimea dreptunghiului.
         324 cm + 29 cm = 353 cm
2. Aflam perimetrul dreptunghiului.
         ( 324 cm X 2 ) + ( 353 cm X 2 ) =  648 cm + 706 cm  
                                                       = 1354 cm

                                                                                           R: 1354 cm
1 5 1
2014-05-27T22:25:33+03:00
324 * 4 = 81 cm latura patratului care este egala cu latimea dreptunghiului
81 + 29 = 110 cm lungimea dreptunghiului
P drept.    110 * 2 + 81 * 2 = 220 + 162 = 382 cm
P DREPTUNGHIULUI = 382 cm