Lungimea unui dreptunghi masoara 162 cm , iar latimea este de 3 ori mai mica. Afla perimetrul dreptunghiului.
Va rog , este urgent.

2
1) latimea=162 :3 = 54 cm
P = ( 162 + 54 ) x 2 = 216 x 2 =432 cm

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T20:17:19+03:00
L=L:3
l=162:3=54

P=l+l+L+L= 54+54+162+162=  432
7 2 7
2014-05-27T20:17:42+03:00
162:3=54 latimea
P=2 ori l+2ori L
P=2 ori 54+2ori 162
P=108+324
P=432
1 1 1