Răspunsuri

2014-05-27T20:13:34+03:00
Livada este de 
dorinta lui a fost una .
dorinta lui a fost a lui Mihu .
dorinta lui a fost de a scrie . 
Sper ca te-am ajutat cu ceva ! 
supinul este participiu + prepozitie nu gerunziu
ups am uitat , ce neatenta pot fi
apreciez mult ajutorul vostru....mai ales ca avem o profesoara care este mai invarsta si 80% din elevi nu inteleg nimic la ora ei ......
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T20:16:12+03:00
Livada este de neuitat. 
dorinta lui a fost a doua.
dorinta lui a fost a ei.
dorinta lui a fost a citi.
el a devenit de nerecunoscut.
4 5 4