Răspunsuri

2014-05-27T20:09:08+03:00
Plantele carnivore sunt înrudite cu rafflesia.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T20:10:19+03:00
Morcovii si coriandrulCu siguranta nu stiai ca morcovul si coriandrul fac parte din aceeasi familie, Apiaceae. Daca morcovii sunt legume extrem de hranitoare, fiind bogate in nutrienti esentiali organismului, coriandrul este un ingredient folosit la scara larga in industriile alimentara, cosmetica si farmaceutica. In plus, din aceasta familie mai fac parte si chimenul dulce, telina sau patrunjelul.Salata verde si anghinareaEste important de mentionat ca atat salata verde, cat si anghinarea fac parte din familia Asteraceae sau Compositae, o familie de plante cu flori ce cuprinde aproximativ 23.000 de specii la nivel mondial. Desi, la prima vedere, ai putea asocia salata verde cu alte legume cu frunze, in realitate ea este mai degraba inrudita cu anghinarea, musetelul sau floarea-soarelui.Crinii si ceapaCrinii si ceapa sunt alte doua reprezentante ale florei ce au trasaturi comune. Daca primele sunt incluse adesea in buchetele delicate de mireasa, celelalte constituie un aliment ce poate imbogati gustul unei palete largi de mancaruri. In plus, din aceasta familie larga a liliaceelor mai fac parte sisparanghelul si plante ornamentale, precum yucca si agava.Tutunul si vineteleApartinand aceleiasi familii, cea a solanaceelor, tutunul si vinetele pot fi considerate si ele rudeindepartate. Acestea contin o substanta toxica ce poate tine la distanta atat animalele, cat si insectele. Iar daca vrei sa descoperi si alte plante apartinand familiei Solanaceae, afla capetuniile, cartofii si rosiile isi gasesc si ele locul aici, alaturi de vinete si tutun.Sursa foto: gardenshowblog.com
2 5 2