Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T20:09:42+03:00
3(x+4)²-2(x-1)(x+5)=3(2x+3)+(x+1)²
3(x²+8x+16)-2(x²+4x-5)=6x+9+x²+2x+1
3x²+24x+48-2x²-8x+10=x²+8x+10
x²+16x+58-x²-8x-10=0
8x=-48
x=-6









Multumesc :*
(x²+4x-5) nu inteleg de ce 4x- ca nu nici un 4.
2014-05-27T20:14:53+03:00
3(x²+6x+16)-2(x²+5x-x-5)=6x+3+x²+2x+1
3x²+6x+16-2x²+1ox-2x-10=6x+3+x²+2x+1
5x²+14x+6=6x+3+x²+2x+1
5x²+14x-6x-2x-x²=3+1-6
6x²+18x=-2
x(6x+18)=-2
x=-2:(6x+18)
x=3x+9
x-3x=9
2x=9
x=9/2