numele predicativ se exprima pin ce?? si la ce cazuri ?? am de completat o schema si stiu ca sunt 6 casete cu parti de vorbire, la 3 dintre ele ai 3 cazuri iar la doua este cu grade de comparatie dar acolo nu trebuie completat va rog ajutatima. multumesc
aniticipat!

2

Răspunsuri

2014-05-27T19:53:12+03:00
La cazurile nominativ si acuzativ dar prin ce este exprimat nu stiu
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T19:55:39+03:00
Numele predicativ se exprima prin substantiv adjectiv pronume numeral verb ..cazul acuzativ dativ nominativ
2 5 2