Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T19:47:41+03:00
-Ai auzit de olimpiada la alergarea de viteza?
-Da..! Este super, ma inscriu si eu... Sar putea sa fiu arbitru.
-OK.... Poate particip si eu.... Mai discutam despre asta maine , ca sa ma pot interesa.
-Foarte bine... Imi zici si mei... Ma suni...
-Mai vorbim! Pa!

Succes in continuare!
21 4 21
2014-05-27T19:49:49+03:00
-Buna,Vlad.Ai aflat ce probe vor fi la concursul sportiv?
-Buna,Mihai,nu am aflat nimic.Dar tu?
-Da eu am aflat.Vom face sarituri in lungime,alergari de rezistenta,flotari si aruncari cu oina.
-SI la ce ora incepe?Si in ce zi este?
-Este sambata la ora 15:00.hai ca trebuie sa ajunga acasa mai vorbim pa
-Pa vlad.
17 4 17