Răspunsuri

2014-05-27T19:43:06+03:00
Verb predicativ : merge la scoala
locutiune verbala : mi-am adus aminte de tine
adverb predicativ : fireste ca-l vor ajuta
locutiune adverbiala predicativa : cu siguranta ca il va ajuta
interjectie predicativa : hai in parc
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T19:44:08+03:00
Verb predicativ la un mod pesonal
diacteza activa:Mihai aleagra prin curte 
diateza pasiva:Covorul este batut de mama
diateza reflexiva:El se gindeste la viitor 
locutiune verbala:Mi-am dat seama de greaseala ce am facuto
avderb predicativ :imposibil sa nu vina azi
locutiune adverbiala predicativa :Fara doar si poate ca voi veni 
interjectie predicativa:iata un om .