Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T19:42:19+03:00
Eu cred ca o sa dati toti test , asa este normal .Chiar daca nu o sa dai este mai bine sa inveti pentru orice eventualitate.Sfatul meu este sa inveti foarte bine pentru ca se aproprie sfarsitul semestrului si profesorii incearca sa ne strice mediile .Bafta!

Multumesc foarte mult!!
Cu placere
Emilia, niciodata profesorii nu incearca sa ne strice mediile...si pentru ca mai sunt 2 saptamani de scoala vor sa aiba toti copii note.''E.G.M''
2014-05-27T19:42:38+03:00
Păi dați test , doar că doar cei cu 2 note , dar ca să fi sigur , cel mai  bine este să îți înveți în cazul în care dați , pentru a lua notă mare!
Succes!