Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T19:42:48+03:00
Vara este perioada, pentru elevi, de dupa terminarea scolii. Vara este cel mai frumos si cel mai calduros anotimp. In gradina bunicilor gasim fructe dulci si gustoase: capsune, prune, mere, pere, zmeura si agude. Albinele zboara dintr-o floare in alta sa adune polen. Soarele arunca sclipiri strapungatoare de caldura. Ciripitul pasarelelor rasuna peste tot unde mergem. Blanda batere de vant leagala parfumatele flori.

Aceasta este vara!
4 3 4
2014-05-27T19:45:26+03:00
Să descrii propozițiile? Cred că te-ai exprimat greșit.
Bun, deci...
1. Cireșul din spatele casei emană un miros plăcut.
2. Albinele și fluturii zburdă printre flori.
3. Soarele își prelungește razele deasupra ierbii.
4. Bate un vânticel domol printre frunzele crude.
5. Păsările cântă în grădina minunată.
1 5 1