Trei oi si doua capre consuma zilnic 35 kg de nutret . daca consumul de nutret al unei capre este de doua ori mai mare decat al unei oi , cat nutret consuma zilnic o oaie si cat consuma o capra ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-27T19:47:51+03:00
Capra=2 oaie
2 capre=2*2=4 oi
4 oi+ 3 oi= 35 kg nutret
7oi= 35 kg
1 oaie= 35:7
1 oaie= 5 kg nutret pe zi
1 capra= 2 oi
1 capra- 2*5=10 kg nutret pe zi
verificare: 3*5 + 2*10= 15+20=35
Sper ca te-am ajutat!

2014-05-27T19:48:31+03:00
Capra I-----I-----I                           
Capra I-----I-----I
Oaie   I-----I                                    7 parti - 35
Oaie   I-----I
Oaie   I-----I

1.Aflam cat consuma o oaie.
       35 : 7 = 5
2.Aflam cat consuma o capra.
       5 X 2 = 10

verificare : 10 + 10 + 5 + 5 + 5 = 35
                                                                                       Oaie =5
                                                                           R : 
                                                                                       Capra = 10