Intr-o zi Teiul'Castanul si Stejarul se laudau astfel:
-Eu am inaltimea de 27 m!zise Teiul
-Eu am 32 m!zise Castanul.
-Eu sunt cel mai inalt'am 43M!adaugaa. Cu mandrie Stejarul.
Spune tu
Cu cat este mai inalt stejarul decat castanul?
Cu cat este mai inalt stejarul decat teiul?
Cu cat este mai scund teiul decat castanul..
Teiul si castanul intrec in inaltime stejarul ?daca da'cu cat..

2

Răspunsuri

2014-05-27T19:14:56+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-27T19:16:57+03:00
Cu cat este mai inalt stejarul decat castanul?
   43-32=11 m
   
Cu cat este mai inalt stejarul decat  teiul?
   43-27= 16 m
Cu cat este mai scund teiul decat castanul..
   32-27= 5 m    
Teiul si castanul intrec in inaltime stejarul ?
   32+27=59 m ( tei + castan )
   59-43m= 16 m 
Teiul si castanul intrec cu 16 m stejarul .